JAKUB KYDLÍČEK studoval obory zobcová flétna (J. Braná) a dirigování (J. Štrunc) na konzervatoři v Plzni, následně pak studoval u Coriny Marti na Schole cantorum basiliensis (Musik Akademie Basel). Během studií absolvoval masterclass u předních osobností staré hudby (P. Holstlag, A. Solomon, C. van Heerden, B. Honig,…)
Záhy po svém absolutoriu se stal pedagogem Pražské konzervatoře, kde vede třídu zobcové flétny. Od roku 2012 je rovněž pověřen uměleckým řízením Barokního orchestru Pražské konzervatoře.
Na poli tzv. staré hudby spolupracuje s předními soubory, jako např. Collegium 1704, Capella Regia, Collegium Marianum, Czech Ensemble Baroque,.. se kterými vystoupil na předních evropských scénách (Pražské jaro, Semperoper Dresden, Teatro Arriaga, Grand Theatre de Luxembourg, Concentus Moraviae,…)
Jako lektor je zván k výuce na seminářích a kurzech staré hudby (Valtice, Holešov) a je častým hostem porot soutěží ve hře na zobcovou flétnu. V letech 2010–6 působil na konzervatoři v Plzni, kde nastudoval řadu studentských operních projektů (Pergolesi, Purcell, Martinů, Pauer).
Pro festival Smetanova Litomyšl 2015 nastudoval českou premiéru acte de ballet “Pygmalion” Jeana-Philippa Rameau.
V roce 2009 založil svůj vlajkový soubor CONCERTO AVENTINO a je rovněž zakládajícím členem tria TRE FONTANE.
BARBORA LILÁKOVÁ absolvovala hru na flétnu (třída Jany Zavičákové a Terezie Nollové) a hru na zobcovou flétnu (třída Moniky Deváté) na Konzervatoři v Českých Budějovicích. Ve studiu zobcové flétny dále pokračovala na oddělení staré hudby Anton Bruckner Universität v rakouském Linci pod vedením Carin van Heerden a na Escola Superior de Musica de Catalunya v Barceloně ve třídě Tiama Goudarziho.
Zúčastnila se řady kurzů a seminářů vynikajících lektorů jako Jostein Gundersen, Peter Holstlag, Ashley Solomon, Stephan MacLeod, Han Tol aj. a měla možnost podílet se na projektech komorní hudby s osobnostmi jako Xavier Diaz Lattore, Pedro Estevan aj.
Vyučuje na ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci (v současné době na mateřské dovolené) a na českobudějovické konzervatoři.
Je spoluorganizátorkou flétnové přehlídky Flautování.
Koncertuje nejen v oblasti staré hudby, ale i současné (folk, jazz, crossover). Zabývá se irskou tradiční hudbou, hrou na tin whistle a improvizací.
Hraje v komorní tříčlenné kapele McBerds.
RENATA SMETKOVÁ pochází ze Zlína, kde absolvovala hru na zobcovou a příčnou flétnu na místních základních uměleckých školách. Hru na zobcovou flétnu vystudovala na Janáčkově konzervatoři v Ostravě ve třídě Jana Kvapila a na Anton Bruckner Privatuniversität v rakouském Linzi ve třídě Carin van Heerden. Během studií se úspěšně zúčastnila několika soutěží v sólové i komorní hře.
Zúčastnila se také řady kurzů a seminářů určeným zobcové flétně a poučené interpretaci u špičkových lektorů jako jsou Peter Holtslag, Ashley Solomon, Michael Posch, Han Tol, Paul Leenhouts, Bolette Roed, Tom Beets, Alan Davis, Jostein Gundersen aj. Absolvovala několik školení týkajících se hudebního vzdělávání zrakově postižených osob.
Koncertuje v České republice i zahraničí, spolupracuje s nejrůznějšími hudebníky a hudebními tělesy (vystupovala např. jako sólistka s Janáčkovou filharmonií Ostrava, Euridice Barockorcheser Linz ad.)
V současnosti se věnuje také folklorní činnosti, zasedá v odborných porotách soutěží zobcových fléten. Působí jako lektorka na hudebních kurzech a seminářích (např. Bystřická letní flétna, Dechové soboty Brno, kurzy NIDV, DVPP aj.), vyučuje hru na zobcovou flétnu na Konzervatoři P. J. Vejvanovského Kroměříž, Janáčkově konzervatoři a gymnáziu v Ostravě a na ZUŠ Zlín – Jižní Svahy.